Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Trollet - 20 januari 2009 19:35

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 19:38
2. Namn? Ullis
3. Vart bor du? Någonstans i Sverige :)
4. Hur många barn vill du ha? Har 1 barn och 5 styvbarn så jag är nöjd.
5. Vill du gifta dig? Ja

6. Har du ätit sushi? Nej, jag fördrar att tillaga maten och inte äta den rå!
7. Favoritglass? Daim strut
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Inga just nu.
9. Humör? Oftast glad.
Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja, en gång men de tog fel på person. Usch vad rädd jag blev.
2. Har du en hund? Nä inte just nu.
3. Sover du helst själv eller med någon? Sover gärna brevid min rara gubbe.
4. Tror du på spöken? Jepp, har 2 st hemma.  


SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nej tack, tycker att de räcker med att vara 1,75.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej tack, men gärna mindre.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nä inte just nu, men senare kanske.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Näääää

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nja
2. Kan du slicka dig på näsan? Jepp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? jepp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Vill tro de i alla fall.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jupp
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, skulle man inte kunna det??
7. Kan dina vänner lita på dig? Dom jag litar på, kan lita på mej…
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? NEJ
9. Kan du suga? dammsuga? Ja på båda :-P

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag inte hittar något jag vill ha!

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja det har väl hänt…
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Inte vad jag minns tyvärr…
3. Har du syskon? Jepp, 1 syster och 4 bröder

4. Har du någonsin haft sex med någon? Onej min dotter är jungfrufödsel
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det tror jag
6. Har du varit full den här månaden? Nepp
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? *nickar*
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nää
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jepp
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Jepp
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Jepp
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nepp
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Näpp
14.Har du ljugit på någon fråga än då? NIX

Jag skickar denna utmaning vidare till;
Alla som känner sig utmanade!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards